18 juni 2025

#10 Het belang van een duidelijke klantreis met Marcel Kosters

    Marketing & sales
    Klanten vinden
    Bedrijfsvoering
    Starten
    Runnen en groeien
    Podcast
Podcast 10 klantreis

Deze aflevering draait om de customer journey, oftewel de klantreis.

Samen met Marcel Kosters, specialist in klantbeleving, ontdekken we hoe je de ervaring van je klant kunt verbeteren. Van de eerste kennismaking tot langdurige klanten: alles draait om het optimaliseren van de reis die jouw klanten maken.

In deze aflevering:

  • Wat is een klantreis en waarom is het belangrijk?
  • De kracht van ‘touchpoints’ hebben met je (potentiële) klant
  • Inspirerende voorbeelden van bedrijven zoals IKEA en Coolblue
  • Praktische tips voor ZZP’ers en MKB’ers om de klanttevredenheid te verhogen

Tip van OKB-coach Henk van Ooijen: Hoe maak je een Customer Journey Mapping?

Luister nu naar  aflevering #10: Het belang van een duidelijke klantreis.

Plan jouw intakegesprek met een ervaren adviseur

Geheel vrijblijvend. Na het intakegesprek bepaal je of je verder wilt gaan met het coachingstraject.

  • Persoonlijk advies van een ervaren ondernemer
  • Onze adviseurs zijn onafhankelijk en onpartijdig
  • Gratis en vrijblijvend intakegesprek