Marktonderzoek doen
Door marktonderzoek te doen kijkt u hoe u zich kunt onderscheiden van de concurrent. Ook ziet u wie uw potentiële klanten zijn. Bekijk de info en tips!
Door marktonderzoek te doen kijkt u hoe u zich kunt onderscheiden van de concurrent. Ook ziet u wie uw potentiële klanten zijn. Bekijk de info en tips!
Een SWOT-analyse geeft u inzicht in de kansen en bedreigingen van uw bedrijf. Ook een goede SWOT-analyse maken? Lees de info en bekijk het voorbeeld.
Wilt u weten of het verstandig is om uw bedrijf op een bepaalde plaats te vestigen? Met een omgevingsanalyse brengt u kansen en bedreigingen in kaart.
U bent ingeschreven bij de KVK en staat te popelen om te beginnen. Maar de telefoon blijft stil en uw mailbox leeg. Hoe vindt u klanten?
De overheid vraagt leveranciers om een e-factuur te sturen. Lees hier wat een e-factuur is en hoe u een e-factuur verstuurt.
Social media zijn ook zakelijk niet meer weg te denken. Hoe gaat u hiermee aan de slag?
Hoe ontwikkelt de branche zich waarin u wilt ondernemen? Een brancheonderzoek geeft u inzicht.
Wie zijn uw concurrenten en hoe onderscheidt u zich van hen? Maak een goede concurrentienanalyse! Lees de tips en bekijk het voorbeeld.